lördag 6 februari 2010

Lägga stengrund

Var inne på Byggnadsvård Nääs sida och hittade kursutbudet för 2010.

Hittade en massa fantastiska kurser, bl.a. att lägga en stengrund. Ja, helt ärligt, jag kunde inte låta bli, så jag anmälde mig till den. Den är på Nääs helgen den 8:e och 9:e maj. Med andra ord har jag nu en underbar kurs att se fram emot till våren. Kan behövas såhär i smällkalla vintern. Någon som vill följa med? Klicka på länken Byggnadsvård Nääs, under mina intressanta sidor här intill, så kommer du till bvn:s hemsida!

5 kommentarer:

  1. Tyvärr, det är en av de få saker som jag INTE behöver göra med mitt torp. : )

    SvaraRadera
  2. Hej! Javisst är det kul att gå kurser. Funderar själv på att gå fönsterkurs. Hittills har det varit min svåger som fixar fönstren och jag målar dem, men det skulle vara kul att göra alltihop själv. Får se om tid kan prioriteras till detta i sommar ;)

    SvaraRadera
  3. Jag letar efter en E-post adress till dig :)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Råkade hitta dig när jag googlade på "stengrund". Jag visste väl att jag inte var helt ensam som kvinna i byggandsvårdsbranchen... Tur det!

    Fina bilder!
    Jag heter vanjaträ på alternativ.nu

    SvaraRadera
  5. Välkommen hit! Kul med fler byggnadsvårdsintresserade:)

    SvaraRadera